چیکار کنم؟

سلام عزیزای من 

تو رو خدا بگید چیکار کنم؟ 

اخلاق شوهرم هم عین بابامه 

بابام هم خیلی خسیسه و هم اصلا توجهی به خانواده ی مامانم نداره 

من اصلا دوست ندارم آیندم مثل آینده ی مامانم بشه 

به قرآن قسم توی این 4-5 سالی که با شوهرم بودم چشمم رو خیلیییییییییییی چیزا بستم خیلی چیزا رو گفتم بیخیال اشکال نداره،طوری نیست درست میشه،ای بابا عیب نداره،به خدا خیلیییییییییییی ناراحت میشدم اما چشمم رو رو دل شکستم میبستم و بازم از خودم میگذشتم بازم میبخشدیم بازم خودمو دلداری میدادم 

من آینده ی خودمو دارم میبینم 

تا الانم فقط به امید این آینده ی لعنتی هیچی نگفتم  

هی گفتم الان طوری نیست 

بعد که جلو بریم درست میشه  

بعد 

بعد 

اما هرروز بدتر از دیروز میشه 

بهترین سالای عمرم رو خراب کردم 

خاک بر سر خودم،با این انتخابم 

خودم خواستم اینطور شه 

خودم این بلا رو سر خودم آوردم 

 

حالا چیکار کنم؟ 

بازم بسوزم و بسازم و هر روز و شبم رو با دل شکسته و چشمای اشکبار بگذرونم یا ازهم جدا شیم؟  

من الان 21 سالمه نمیتونم بیشتر از این ببینم جوونیم رو دارم میبازم

میدونم اگه بمونم آیندم مثل مامانم میشه 

به خدا دیگه ظرفیت ندارم 

چقدر سکوت؟ 

چقدر درست حرف زدن؟ 

چقدر با آرومی حرف زدن؟ 

چقدر دنبال یه جمله و زمان بهتر گشتن؟ 

اما اون؟؟؟؟؟ 

خیلییییییییییییی خودخواهه بچه ها ، حتی توی س.ک.س

 

 

فقط بگید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من هروقت فال حافظ میگیرم درست درمیاد 

دیشب یه فال گرفتم گفت صبوری کن و امید داشته باش،به زندگیت ادامه بده که خدا با شماست 

 

پست پایین رو بخونید

از این زندگیه کوفتی بدم میاد

از این زندگیه کوفتی بدم میاد 

از این بی اعتناییش به خونوادم بدم میاد 

از اینکه مادرم اینقدر براش ارزش و احترام قائله و اینقدر از خودش واسه ی این عوضی  مایه میذاره و این لعنتی چشم نداره ببینه بدم میاد 

بدم میاد از این رفیق بازیاش  

بدم میاد از این نبودناش 

از این دیر به خونه اومدناش

بدم میاد که هرجور دلش میخواد با من حرف میزنه بعد که میخواد از دلم دربیاره شوخی و قلقلک رو آغاز میکنه  

بدم میاد از این خودخواهی هاش 

خیلییییییییییییییییییییی خودخواهی نکبت

بدم میاد 

بدم میاد 

کثافت  

تویی که درک نداری 

تویی که بلد نبودی زن داری کنی 

تو که یه ارزن از دستت نمی افته 

تو که میمیری اگه یه پاکت شیر بخری 

تو که از خونواده ی من بدت میومد 

تو که با سختی منو به دست آوردی و اینقدر آسون داری منو از دست میدی 

تو که بهم گفتی داغون شدم تا به دستت آوردم اما از همون روز اول حالیت نبود باید چطوری همسرداری کنی 

تو که حاضر نیستی برای من کوچکترین خرجی کنی و از همون روز اول عروسی تا الان برای فروش طلاهای من  و زدن به جیب پولاش واسه خودت نقشه میکشی 

تو که ............................................................................. 

برو بمیر 

بمییییییییییییییییییییییییییر لعنتی 

بهترین روزا و ماهها و سالهای عمرم رو به پات گذاشتم و ............................ 

 

 

                                    این عشق برای من هیچ نداشت 

اما 

                      گلهای بالشم را باغبان خوبی بود اشکهای هرشب من 

 

 

 

                                            تو یادت نیست  

اما 

                                           من خوب یاد دارم  

                    که برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب میترسید .....!

زندگی کن

هر ۶۰ ثانیه ای رو که با عصبانیت ، ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی ؛ از دست دادن 1 دقیقه از خوشبختی است که دیگر به تو بازنمیگردد ؛  

زندگی کوتاه است ؛  

قواعد را بشکن ؛  

سریع فراموش کن ؛  

واقعاً عاشق باش ؛  

بدون محدودیت بخند  

و  

هرچیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن 

 

 

پ . ن : خانمهایی که ازدواج میکنن چون از پدر و مادرشون دور میشن و محبتشون هرروز دورشون نمیچرخه دچار خلاء عاطفی میشن ؛ یه چاله ی خالی توی روح و روانشون پیدا میشه که باید از محبت پر بشه و متأسفانه شوهراشون اون خلاء رو واسشون پر نمیکنن  

که حداقل محبت خودشون هم پررنگتر بشه 

نذارین شرمنده شه

وقتی از کسی که حالش خوب نیست میپرسین حالت خوبه؟!
وقتی میگه خوبم زیاد تو چشاش نگاه نکنین
نذارین شرمنده بشه
نذارین بفهمه فهمیدید داره دروغ میگه

تنهایی سخته خدا

خدایا رویاهایم جایی ناتمام ماندند شدم رویای ناتمام

خدایا
میوه کدام درختت را گاز بزنم ؟ 

که از زمین رانده شوم
اینجا زمین است .ساعت به وقت انسانیت
خوابیده است!
خطا از من است ،
مـی دانم
از من کـه سالـــــــهاست گفته ام ایاک نعبد،
اما به دیگران هم
دل سپرده ام
از من کـه سالــــــــهاست
گفته ام ایاک نستعین،
اما به دیگران هم
تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه 
دلتنگم