تا حالا دقت کردین؟!

تا حالا دقت کردین یکى از سرگرمى هاى خاص مردم ایران اینه که :وقتى از مطب دکتر میان بیرون،حساب کنن ببین این دکتره روزى چقد درآمد داره ….
. . .
تا حالا دقت کردین ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻥ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪﯼ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻻﺭﻡ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﻪ !!
. . .

تا حالا دقت کردین وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه

. . .

تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش و میندازه رومون دماغمون خارش میگیره؟

. . .

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟

. . .

تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت لخت بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

. . .

تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بقلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟!

. . .

تا حالا دقت کردین هر وقت یه تیکه یخ از دستت افتاده روی زمین با لگد زدی که بره زیر یخچال!

. . .

تا حالا دقت کردی… مغز انسان پر کارترین جای بدنه ۲۴ ساعت در ۳۶۵ روز سال و کار میکنه فقط وقتی متوقف میشه که ما وارد سالن امتحانات میشیم …

. . .

تا حالا دقت کردین لــــــــــذتی که در خوابیدن روی جزوه هست تو خوابیدن روی تختـخواب نرم نیس

. . .

تا حالا دقت کردی تنها زمانی مشتری ها با لبخند وارد مغازه میشوند که میخوان جنسی رو تعویض کنن یا پس بدن !

. . .

تا حالا دقت کردین پدر مادر تا میخوان شما را صدا بزنن، اول اسم داداش یا خواهرتون را میگن؟

. . .

تا حالا دقت کردین تو جاده های ایران وقتی قسمت انگلیسی تابلو اسم یک شهر رو می خونین بهتر متوجه میشین تا فارسیش رو … !!!!

. . .

تا حالا دقت کردین اونیکه خُرُ پُف میکنه شبا زودتر خوابش میبره

. . . .

تا حالا دقت کردین تو فیلما همیشه مستاجرا کرایه خونشون ۴ ماه عقب افتاده 

 . . .

تا حالا دقت کردین وقتی با شلوارک یا زیر شلواری با ماشین از خونه میزدیم بیرون همون موقع ماشین یه جاش خراب میشد و . . .

 . . .

تا حالا دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین ، گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه ؟

. . . .

تا حالا دقت کردین هنوز هیشکی نمی‌ دونه خونهٔ‌ خاله کدوم ورِ

. . .

تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟

. . . .

تا حالا دقت کردین بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌
“ من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته ؟؟ ”

. . . .

تا حالا دقت کردین  بعضی وقتا شنیدن یه ” بگو ببینم چه مرگته ” از یه رفیق ، خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای “عزیزم چی شده ” بیشتر میچسبه

. . . .

تا حالا دقت کردین درست وقتی شما تو بدترین شرایط قرار دارید بهترین موقعیت ها گیرتون میاد

. . .

تا حالا دقت کردین انتظار آماده شدن شام از هر انتظاری سخت‌ تره

. . . .

تا حالا دقت کردین لذتی که در یاد دادن فحش به بچه های کوچیک هست ، در آموزش کامپیوتر و زبان و مسائل تاریخی نیست ! انقده حال میده )

. . . .

تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵% ش میره لای دندونات و فقط ۵% ش نصیب معدت میشه ؟!

. . . .

تا حالا دقت کردین همیشه یکی از خط ریش ها از اون یکی بهتر در میاد ؟ همین قضیه در مورد ابروی دختر ها هم صدق میکنه !

. . . .

تا حالا دقت کردین هر چی خوارکی خوشمزه است برای بدن مضره

نظرات 11 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://payan1391.blogfa.com

اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش
نگرانش می شوم
دلتنگش می شوم
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد
سلام
ممنون عزیزم که باهام همدردی
اما من بهترینها را برایت آرزومندم
امیدوارم همیشه خنده هات از ته دل...گریه هات از سر شوق باشه
راستی با اجازه شما را لینک کردم

سلام عزیزم
مرسییییییییییییی
منم شما رو لینک میکنم

حامد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://hamed2010.blogfa.com

تا حالا دقت کردی که به هیچ چیز دقت نمیکنیم؟

قشنگ بود

قابلتو نداشت

ستاره بانو چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://sanino.blogfa.com

اینقدر برام جذاب بود که همه رو خوندم و با هر کدوم لبخند زدم

فدات

افسانه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام تنهای عزیزم

به به چه آهنگیه

یه آرامش خاصی به آدم می ده

اما در مورد پست تون تا حالا دقت نکرده بودم ولی الان خوندم متوجه شدم که راست میگید کاملا درسته

مرسی فدات شم

خواهش میشه گلیییییییییی

rafegh چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.kiyancity.blogsky.com

سلام دادا من مدیر فقط برای ختده هستم خواستی ای دی منو ادد کن پی ام بدهrafegh20@yahoo.com

بعد بی زحمت مارم لینک کن تا ما ام شماروو لینک کنیم

افسانه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ


سلام تنهای عزیزم

دلتنـــگ کــه شــــــدی،


پیـــش ِ مــــن بیـــا،


کمـــی غصّــه هســـت


بـــــا هـــم مـــی خـــوریـــم ،


سلام گل من
تازه صرف شده عزیزم
اگه یه وقت غصه کم آوردم میرسم خدمتت

ستاره بانو پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://sanino.blogfa.com

سلام عزیزم تو که خصوصی نمیشه واست گذاشت -مورد 4 رقمه...میگن این کار چند چنده

متوجه نشدم ...

نازنین پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.092290n.blogfa.com

تا حالا دقت کردین لــــــــــذتی که در خوابیدن روی جزوه هست تو خوابیدن روی تختـخواب نرم نیس

این یکی و بات موافقم.
کلا بات موافقم.
وبلاگ باحالی داری.
موفق باشی.

مرسی عزیزم

مهران پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://yasekaboodali.blogfa.com/

سلام خیلی جالب بود
اولش خوشحال شدم فک کردم اون مطالب پاک شده ولی دیدم رفته پایی باز هم شکر که شاد هستی
جمله خسرو شکیبایی هم قشنگ بود

قربونتون
شما لطف دارید

سیاوش یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
ممنون به یاد من هستی
یه وقت فک نکنی نمام سر بزنم بی معرفتم
به خدا داداش کوچولوی شما کوچیکه ولی معرفتش زیاده
یادت باشه برام دعا کنی
برام صلوات نذر کن خوب شدم خودم میفرستم
خودم خیلی نذر کردم
ولی شاید خدا از تو قبول کنه ممنون

سلام آقا سیاوش
حتما واست صلوات میگم
خدا از همه قبول میکنه تا ببینیم چه حکمتی توی کارش باشه
محتاجیم به دعا داداشی
تو پیش خدا خیلی عزیزی

نازنین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://092290n.blogfa.com

سلام عزیزم.
امروز اومدم تا آدرس اون یکی وبلاگمم رو هم بهت بدم.
راستی قالبتم خیلی رویاییه
www.jojetalaeeee.blogfa.com
حالا منتظرتم.

سلام خانمی
مرسییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد