نذارین شرمنده شه

وقتی از کسی که حالش خوب نیست میپرسین حالت خوبه؟!
وقتی میگه خوبم زیاد تو چشاش نگاه نکنین
نذارین شرمنده بشه
نذارین بفهمه فهمیدید داره دروغ میگه

نظرات 10 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

دوست خوبم سلام
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم الان داشتم مطالب وبتون رو البته با اجازه می خوندم جالب بود ولی در مورد پستی که الان گذاشتید نمی دونم چی بگم شایدم حق با شماست حداقل من خودم این موضوع رو تجریه کردم وقتی حالم خوب نیست حال روحیم مساعد نیست کسی ازم بپرسه چطوری؟ سرم رو پایین می اندازمو می گم خوبم!!! نمی دونم طرف مقابلم می فهمه که دروغ می گم یا نه ولی از طرفی هم دوست ندارم کسی به درونم پی ببره...
سعادتمن باشی
از طرف تنها...

سلام تنها جان
همه حال خوب و بد همدیگه رو متوجه میشن اما به رو نمیارن
منم حال روحیم مساعد نیست
امیدوارم حال روحیه همه زود زود خوب بشه
موفق باشی
بازم بهم سر بزن

تنها دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

امیدوارم حال روحیت زودتر خوب بشه من خودم همیشه اینجور وقتها دعای معراج پیامبر رو می خونم معجزه می کنه کمی گریه سر نماز سبکم می کنه برات دعا می کنم...
همیشه سبز باشی مهربون...
از طرف تنها

مرسی تنها جون
چقدر خوبه آدم دعای کسی پشت سرش باشه که اصلا نمیشناستش!
البته همین که بدونه اون آدم هم مثل خودش تنهاست کافیه
ممنون
توهم همیشه خوش باشی عزیزم

مسافر دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
واقعا چرا باید پنهان کنیم ؟

ماتاو سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام عزیزم... رمز و واسه خیلی ها که گذاشتم گفتن رمز دستشون نرسیده...
به نظرم نگاه کردن به چشمها اشتباه نیست... دروغ گفتن به خود اشتباهه...
اینم رمز...

حامد چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://hamed2010.blogfa.com

بیخیال خوب بودن خوب همیشه که نباید حالت خوب بود!
همیشه بد ٬ بد نیست
گاهی اوقات باید حالت خوب نبود !
هر چیزی مساعدش خوبه نه شوره شور نه بی نمک
در مورد خودتم آجی ایشالا خوب شی
آهان راستی آجی حالت خوبه

قربونت داداش
مرسی

افسانه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام تنهاجان

باور نکن تنهایی ات را
باور نکن تنهایی ات را من در تو پنهانم، تو در من
از من به من نزدیکتر، تو
از تو به تو نزدیکتر، من
باور نکن تنهایی ات را، تا یک دل و یک درد داری...
تا در عبور از کوچه عشق
بر دوش هم سر میگذاریم

سلام عزیز دل من
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تنها شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

دوست خوبم سلام
امیدوارم حالت بهتر از قبل شده باشه...
فقط خواستم از حالت باخبر بشم...
از طرف تنها...

سلام عزیزم
خداروشکر خیلی بهترم
اصلا یادم رفته بود حالم بده
امیدوارم تو هم خوب باشی

sسپیدبال دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
مرسی که اومدی و تولدمو تبریک گفتی..خیلی خوشحال شدم...
خب حالت چطوره خانومی؟خوش میگذره؟
زندگی رو هر چقدر سخت بگیری سخت تر میشه ها!!

سلام گلم
خواهش میکنم وظیفه بود
بله درست میگی
خدارو شکر ناراحتی ندارم الان و همه چیز طبق روال عادی پیش میره و حس بدم برطرف شده

حامد سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://hamed2010.blogfa.com

میسی بانو

خواهش میشه

حامد جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://hamed2010.blogfa.com

آجی تنبل سالی یه بار می آپه

چرا میزنی داداشی؟
حالا که اینطوری شد حتما می آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد