زندگی کن

هر ۶۰ ثانیه ای رو که با عصبانیت ، ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی ؛ از دست دادن 1 دقیقه از خوشبختی است که دیگر به تو بازنمیگردد ؛  

زندگی کوتاه است ؛  

قواعد را بشکن ؛  

سریع فراموش کن ؛  

واقعاً عاشق باش ؛  

بدون محدودیت بخند  

و  

هرچیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن 

 

 

پ . ن : خانمهایی که ازدواج میکنن چون از پدر و مادرشون دور میشن و محبتشون هرروز دورشون نمیچرخه دچار خلاء عاطفی میشن ؛ یه چاله ی خالی توی روح و روانشون پیدا میشه که باید از محبت پر بشه و متأسفانه شوهراشون اون خلاء رو واسشون پر نمیکنن  

که حداقل محبت خودشون هم پررنگتر بشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام خوبی برام دعا کن
باید تصمیم بگیرم فقط یک روز وقت دارم
از طرف تنها...

سلام تنها جان
امیدوارم یه تصمیم منطقی و درست بگیری
خدایا تو مصلحت ما رو بیشتر از خودمون میدونی حتی اگه ما فکر کنیم اتفاقی که برامون افتاده بده شاید از دیدگاه تو که خدایی و بعدها رو میبینی خوب باشه
خداجون هرچی که صلاح و مصلحت تنها جونه براش اتفاق بیفته ؛ توی تصمیمش یاریش کن و هواشو داشته باش
نگران نباش عزیزم
توکلت به خدا باشه و یه تصمیم خوب بگیر
بعد بیا خبرم کن ببینم چی شده

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام
حرفتونو قبول دارم
آدم باید از تک تک ثانیه هاش لذت ببره

در مورد خلاعاطفی خانوما هم موافقم
ولی خب آقایون هم به مراتب به همین محبت نیاز دارن

سلام
بله فاطیما خانم درسته

ستاره بانو دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://sanino.blogfa.com

رمز رو برات فرستادم یادت نره بیای منتظرتم

باشه گلم
حتما

افسانه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام


از آسمان می بارید

ستاره های نورانی

که نام تو را زمزمه می کردند

ببین دستهایم

بوی گلهای عشق را می دهد

اسمان بلند بهار من

بازهم ببار

گلهای خانه ام

آسمانی نیست

سلام افسانه خانم گل
مرسی بابت شعر قشنگت

مسافر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

متاسفانه این روزا روابط زندگی شده بده بستونی و یه جورایی شده کاسب مسلکی
همیشه منتظریم اول طرف مقابل شروع کنه به محبت کردن و پر کردن خلا های عاطفی ولی اگر واقعا عاشق باشی هیچ وقت منتظر طرف مقابل نمیشی
اول تو پیش قدم میشی
شاد باشی

مسافرجان
من همیشه تو محبت کردن دست و دلبازم خصوصا واسه شوهرم
همیشه قربون صدقش میرم.نازش میکنم.هواشو دارم.تو جمع ازش نعریف میکنم.همیشه ازش دفاع میکنم و .... و شوهرم وقتی میبینه من دوسش دارم و از عشقم مطمئنه دست از محبت کردن میکشه و با خیال راحت منو یادش میره . پس این همه محبت من باید بی جواب بمونه؟
من بخاطر دریافت محبت محبت نمیکنم اما خوب آدم سرد میشه وقتی جوابی از طرف نمیبینه
منم گاهی یکم سرسنگین میشم تا زنگ خطرش شروع به زنگ زدن کنه و یادش باشه منم توی این زندگی آدمم

احمد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://jdelshekasteha.blogfa.com

سلام
واقعا زندگی ارزش غصه خوردنو نداره!
به نظرم تو زندگی مشترک محبت دوطره لازمه واقعا..

بله درسته
اما متاسفانه گاهی یادمون میره باید به طرفمون محبت کنیم

حامد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://hamed2010.blogfa.com

سلام آره واقعا دنیا ارزشه غصه خوردنو حرص خوردنو از این جور چیازا نداره
مطلبه دومتم قبول و خاک بر سره اون شوهرایی که اون خلائ رو نمیتونن پر کنن البته از لحاظه زن داریش و همین امره که باعث خیانت میشه مگه موارد محدود البته چیزایه دیگم هست که باعثه خیانت میشه
در کل نطقه عالی والی

به به سلام به داداش حامد گلم
وب ما رو منور کردید
بله درست میگی کاملا درست میگی
برای زنا کمبود محبت خیلیییییی سخته و تا جایی که بتونن جلوی خودشون رو میگیرن که خیانت نکنن اما گاهی دیگه تحملشون تمام میشه
آخه اگه زنی از شوهر و زندگیش راضی باشه که خیانت نمیکنه
شایدم رضایت کامل نداشته باشن چه از نظر مالی و چه روحی اما تحمل کم محلی و بی محبتی رو ندارن

زیتون (روان شناسی ازدواج) شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://zatun2002.persianblog.ir

روز زن برخواهراندیشمندم مبارک
ادرس جدیدشد
هدف دشمن از نگاه دکترگیلورد هاوزراستادبین المللی تغذیه :
فلسفه های گمراه کننده عقیده دارند برای از پادرآوردن ملتی نخست باید سلامت و تندرستی او را ضعیف کرد ... پس از آن به آسانی میتوان او را طعمه خویش قرارداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد