امن و امان

سلام دوستای گلم 

خوبید ؟ 

ما که خوبیم ( خدا رو شکر ) 

 اوضاع من و " او " امن و امانه

نامزدم دیروز پریروز رفت سر کار ( یه شهر دیگه )   

دلم واسش خیلی تنگ میشه  خیلی دوسش دارم ...

 شب اولی که توی راه بود بهم sms داد  : از همین الان دلم واست تنگ شده ؛ دارم به زندگی و آیندمون فکر میکنم ؛ و کلی حرفای خوب و احساسی زد که خیلی منو  از نظر روحی تأمین کرد ؛ منم ازش تشکر کردم که وقت گذاشت و ... اونم گفت وظیفمه گلم

دیشبم sms میدادیم و بهم گفتیم که مواظب خودمون باشیم و به هم شب بخیر گفتیم   

دیروز فامیلامون اومده بودن خونمون ؛ کلی خوش گذشت و خندیدیم

خلاصه که اوضاع روحیم این چند روزه خیلی خوب بوده و هست چون شوهر گلم به یادم بود و اینو ابراز کرد و احساس خوبی که داشت رو بهم گفت ؛ من هم در جوابش کلی حرفای خوب زدم که باعث شدم روحیه ی خوبی بگیره و حالا که از هم دوریم صبح تا شب سرکاره و خسته میشه و مسلما" اعصابش هم کمی ... روحیه ی خوبی داشته باشه و حداقل از بابت من خیالش راحت باشه . 

خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم ( به خاطر تمام خوبی هایی که بهمون هدیه میده ؛ به خاطر تمام لطفهایی که در حقمون روا میداره و ما بعضی هاشونو میدونیم و هزاران بعضی هاشو نمیدونیم )  

تو این روزا عروسی زیاده Smiley 

هروقت عروسیه با خودم میگم : یعنی چند تا از این عروس دامادا خوشبخت میشن و از زندگیشون راضین ؟ و واسشون دعا میکنم که خوشبخت شن . 

3-2 شب پیش عروسی بودیم ؛ خیلی ها رو دیدم که مشکلای زیادی دارن و خوشبختیشون خیلی کمرنگه . 

خدایا ! به حق عظمت و کَرَمِت درهای فضل و رحمت و برکت و مغفرت و رزق و روزی فراوان و حلالت رو بیش از پیش به روی هممون باز کن . 

الهی آمین ....

نظرات 8 + ارسال نظر
مسافر دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
چقدر خوبه که ما آدم ها میتونیم با دوتا کلمه محبت آمیز حس و حال هم دیگه رو عوض کنیم و بریم اون بالا بالا ها،
کاشکی این موضوع به صورت عادت در بیاد چون گاهی گوش هم نیاز داره احساسات طرف مقابل بشنوه
حالا شاید فقط یک کلمه دوستت دارم و یا دلم برات تنگ شده باشه
تو داری بهترین کار رو برای اونائی که خوشبختیشون کم رنگه میکنی و لطفا به همین روش باز هم از خدا بخواه که حال و احوال اونها رو هم عوض کنه و این خیلی مهم هست که آدم تو خوشبختی و خوشحالی به یاد خدا باشه نه مثل امثال من که وقتی کارشون بیخ پیدا میکنه تازه یاد خدا می افتن
به قول یکی از دوستان از خوشحالی شما مسروریم
شاد باشی

سلام مسافر
" شاید فقط یک کلمه ی دوستت دارم و یا دلم برات تنگ شده باشه "
اینا فقط کلمه نیستن اینا کلید قفل بزرگین .
ممنونم
امیدوارم همه همیشه به یاد خدا باشن و واسه بقیه دعا کنن .
گاهی وقتی آدم نیاز به محبت داره ساکت و بی حرکت میشینه و انتظار میکشه تا طرف بهش ابراز محبت کنه اما شاید طرف شرایط روحی مناسبی نداره یا اینکه اونموقع نمیتونه یا روش نمیشه یا هرچی که بخواد ابراز کنه
اما شاید اگه کسی که بی حرکته شروع به حرکت کنه و اول اون ابراز محبت کنه طرف هم علاوه براینکه خیلی خوشحال میشه و احساس امنیت خاطر میکنه جواب محبتشو میده البته نباید اینطوری بشه که همیشه فقط 1 نفر شروع کننده باشه یا اینکه همیشه برای دریافت محبت اول خودش شروع کنه

pink دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
انشالله همه خوش بخت باشن

انشاءالله

قوی سفید دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام خوبی؟خداروشکر که همه چی امن و امانه!
خوش بحالت که نامزد داری!! خیلی خوبه نه؟!!
دعا کن برای ما هم از این اتفاقای مبارک بیفته!!
براتون خیلی خیلی آرزوی خوشبختی میکنم!!

سلام
ممنون
آره خوبه ولی هرچی مشکلای خودشو داره
تا آدم مجرده فکرش فقط به این سمت پرواز میکنه که همسر آیندش کیه ؟ و برای خودش رویا بافی میکنه
ولی وقتی نامزد کرد هزار و یه فکر آدمو درگیر میکنه
وقتی وارد زندگی مشترک میشی میبینی اون چیزی که تصور میکردی نیست خیلی چیزا که توقع داشتی برآورده نمیشه خیلی انتظاراتو طرف مقابلت نمیدونه ِ کلاً اولش داغون میشی و بعد صبر و گذشت و ایثار رو به شدت پایه ی زندگیت میکنی ؛ به حدی که از داخل فرو میریزی
ولی وقتی همه جیز خوبه انگار روی ابرا سیر میکنی
انشاءالله شما هم سر و سامون بگیری

یک دیوانه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://shabzendan.blogfa.com

درود بر نرگس عزیز. خوشحالم حالت خوبه و از نظر روحی بهتری. برات دعا میکنم که کار همسرت بهتر بشه و بتونید زندگیتونو شروع کنید. این مدت هم مرتب سر زدم ولی از آپ خبر نبود. بازم سر میزنم. منم به زودی آپ میکنم و خبرت میکنم

سلام رفیق باوفا
میدونستم بهم سر میزنی
ممنونم
منم امیدوارم مشکلای شما هرچه زودتر به بهترین نحو حل بشن ( چه کوچیک چه بزرگ )

یک دیوانه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://shabzendan.blogfa.com

بازهم درود به روزم. بهم سر بزن

راستی برات مه قالب وبلاگ پیدا کردم که به اسم وبلاگت بیاد برو ببین

http://www.iranskin.com/template3/09/

مرسی از لطفت

یک دیوانه دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://shabzendan.blogfa.com

با درود بر دوست عزیز
پوزش به دلیل تاخیر طولانی
شب زندان با پست "به مملکتی نیازمندیم..." به روز شد.
منتظر حضور گرم و سبزت و پوزش فراوان از تأخیر طولانی
http://shabzendan.blogfa.com
http://shabzendan.blogsky.com

پانته آ چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://yehamsardaram.blogsky.com

آرزوی خیلی خوبی کردی عزیزم. این حرفت من و یاد سوال همیشگیم انداخت. به صورت سوال توی وبلاگم طرح می کنم. دوست دارم نظر تورو هم راجه بهش بدونم عزیزم. افرادی که تازه اول راه هستن احتمالا بهتر می تونن جواب من و بدن
امیدوارم همیشه با نامزد گلت عشقولی باشین و همیشه بهم روحیه بدین

ممنونم خانم خوشگلِ مهربون

زیتون (روان شناسی ازدواج) چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://zatun2001.persianblog.ir

باتوکل بر خدااگرزندگی هاشروع بشه واستمرارداشته باشد همه عروسی ها خوشخبت هستند البته سلامتی هم مهم است اغلب طلاق هابعلت اختلال وناتوانی جنسی است باغذامیشه سالم بود بایدبخواهیم

توکل بر خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد