نگوییم....بگوییم....

نحوه تکلم انسانها بیانگر نحوه تفکر آنهاست. مثبت بیندیشیم و مثبت بگوییم تا انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنیم. 


بگوییم


ازاینکه وقتتون رو در اختیارم گذاشتید ممنون


طول میکشه تا یاد بگیری


مسئله دارم


مسئله رو خودم حل میکنم


شاد و پر انرژی باشید


این کار را بعدا انجام میدهم


صد در صد خواهد شد


ان شا الله حتما موفق میشوی


عالی هستم 


نگوییم


ببخشید مزاحمتون شدم


هیچ وقت یاد نمیگیری


مشکل دارم


مسئله به تو ربطی نداره


خسته نباشید


دچار یاس شدم


ای کاش میشد


ان شا الله موفق میشوی


خوب هستم

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://jdelshekasteha.blogfa.com

سلام
خیلی جالب بود،خوبه همیشه مثبت فکر کنیم و عمل کنیم.

سلام
بله

زیتون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://zatun2001.persianblog.ir

قالب وبلاگت به هم ریخته است انشاالله تغییرش بده تا این خطی که روی مطالب است بشکل نوارحذف شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد